HEJ. mit navn er Leif jeg er fra 62 og bor i Danmark. jeg har altid bygget alt muligt, og for nogle uger siden blev jeg enig med mig selv om, at min 1/10 trial bil skulle have en båd at trække rund med, valget faldt på en aeronaut marina da jeg ville have noget med påhængsmotor, det blev også en aeronaut classic, men da jeg fik den i hånden synes jeg den så lidt kedelig ud, det avlede så en masse googlen og jeg faldt over VO 152 ja så var jeg solgt, så nu er jagten gået ind på stumper til min egen VO 152

leder i øjeblikket efter 3d print af mercury, kan ikke selv den slags. det var sådan ca hvordan jeg fandt jer. god dag alle sammen
Mod.:
HELLO. My name is Leif, I'm from '62 and live in Denmark. I've always built everything possible, and a few weeks ago I agreed with myself that my 1/10 trial car should have a boat to pull around with, the choice fell on an Aeronaut Marina because I wanted something with an outboard motor, it also became an Aeronaut Classic, but when I got it in my hand I thought it looked a bit boring, it then bred a lot of Google and I came across the VO 152, yes I was sold, so now the hunt has turned to bits for my own VO 152
currently looking for 3D printing of mercury, I can't do that myself. that's how I found you. good day everyone